Hoe kunt u een klacht indienen?

Uiteraard is Wiersma & Walvius u graag zo goed mogelijk van dienst. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Hieronder leest u hoe u dit het beste kunt doen en hoe u een klacht indient.

Klacht indienen

Uiteraard is Wiersma & Walvius u graag zo goed mogelijk van dienst. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. U kunt uw klacht schriftelijk of via het klachtenformulier aan ons kenbaar maken. Wij brengen u dan op de hoogte van de verdere procedure. Mocht u van mening zijn dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag (website: www.kifid.nl). Wiersma & Walvius is bij het KiFiD geregistreerd onder nummer 300.003528.

Hoe dien ik een klacht in? 

Vul het klachtenformulier in, of meld uw klacht per post:

Wiersma & Walvius
T.a.v. de Directie - Klacht
Postbus 1367
9701 BJ GRONINGEN

Wat kunt u doen om de klachtenprocedure te versnellen?
Geef zo precies mogelijk aan waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing zou zijn.
Heeft u relevante documenten? Stuur deze dan naar ons toe.

Wat doen wij met uw klacht?
Uw klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregistratiesysteem, waarna uw klacht in behandeling wordt genomen door een persoonlijke klachtencoördinator. Hij/zij overlegt voor u met de betreffende afdeling hoe wij de klacht voor u op kunnen lossen. U ontvangt uiterlijk binnen twee weken een inhoudelijke reactie. Mocht er meer tijd nodig zijn voor de afhandeling van uw klacht, dan informeren wij u hierover.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Bent u een consument en mocht u van mening zijn dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de internetsite van het Kifid leest u meer over de procedure (www.kifid.nl).
Postbus 93257 2509 AG Den Haag
Telefoon: (0900) 355 22 48
Wiersma & Walvius is bij het KiFiD geregistreerd onder nummer
300.003528.

Onlinegeschillenbeslechting (EU) Online verkopen van goederen en diensten valt onder de Europese “richtlijn ADR consumenten”. ADR staat voor “Alternatieve geschillenbeslechting (alternative dispute resolution)”. Meer informatie hierover leest u op het ADR-platform.
Hebt u vragen of opmerkingen? Stuurt u deze naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij stellen uw opmerkingen op prijs beantwoorden uw vragen graag.

 

 

Deel uw klacht met ons
Vul het klachtenformulier in
Wij komen zo snel als mogelijk met een oplossing voor uw klacht
Vul uw voor en achternaam in,
Het e-mailadres waarop wij u kunnen bereiken
Het telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken
Deel hier uw klacht met ons